wtorek, 24 lutego 2015

Miejsce pełne przeciwności- czyli czas zacząć bloga!

Hej! Witam na moim blogu. Będzie to kolejne nudne miejsce, które nic nie wniesie do waszego życia? Oby nie. Stanowczo będę bronić się przed takimi tekstami! Chcę, aby ten blog był pełen przeciwności wobec naszego życia! Myślisz, że to nie możliwe? Już sam tytuł jest pełen przeciwności... bo jak to "Papierowe" miejsce, przecież to internet. A mimo wszystko fajnie tak namieszać. Wrócić do tych dawnych czasów, gdy własne myśli przelewało się na papier w formie pamiętnika, czy własnych opowiadań. No proszę was, kto tego nie robił?! No dobra... taką twórczość pamiętnikową zaczęłam... pamiętam to jak przez mgłę. Nakłoniona przez swoje kuzynki, które tworzyły takie pamiętniki przez lata, powiedziały "No dalej.. zacznij to robić, to fajna zabawa i będziesz miała pamiątkę!" Tak teraz leży gdzieś pod stertą starych zeszytów z zapisanymi 4 dniami, ale jakimi! Przynajmniej wiem, że już wtedy miałam nie po kolei w głowie, bo takich głupot to dawno nie czytałam.

Ale wracając do tematu! Kurcze jak zwykle post na temat... przyzwyczajajcie się moi drodzy bo często piszę trzy po trzy! ;) Tak więc.. mam nadzieje, że namieszam w waszym życiu, że wniosę coś do waszych małych serduszek, że polska rzeczywistość nie będzie już taka mglista i szara, że spowoduję lekki uśmiech na waszych twarzach i będziecie tu zaglądać o matko może i codziennie! Jeżeli zmotywujecie mnie do takiego działania to czemu nie! Challange accept! Do usłyszenia niedługo!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz